TRAINING4PORTСтворення кваліфікаційної системи підготовки трудових ресурсів портового сектору в сприятливому середовищі
  • PORT OF IZMAIL
  • Контекст та основні цілі проекту

    Транспортна система є основою економіки, від якої також залежить і стан навколишнього середовища. Дунайські порти мають континентальне значення, що забезпечує пряме транскордонне перевезення вантажів або пасажирів, таким чином, вирішуючи проблему відсутності інфраструктури та послуг сухопутних кордонів. Хоч транспортний потенціал Дунаю мало використовується, тим не менш, існує можливість значного зниження забруднення навколишнього середовища та ризику аварій. На сьогоднішній день існує нагальна необхідність вдосконалення менеджменту, інфраструктури, технічних умов та компетенції робочої сили в цій сфері. Так як портові послуги потерпають значних змін, особливо в транспортно-логістичному секторі, враховуючи також динамічний розвиток конкурентного ринку, вміння якомога більше задовольнити вимоги клієнта є більш ніш актуальним. Досвід показує, що компетентність роботи персоналу порту відіграє дуже важливу роль, але, знову ж таки, враховуючи динаміку ринку, існують суттєві прогалини обізнаності в цій області. Нові технології, нові робочі місця і реінжиніринг майже всіх технологічних процесів – це основні напрямки діяльності для досягнення цілей на сучасному конкурентоспроможному ринку. Знання вимог ринкового попиту повинно стати відправною точкою процесу удосконалення. Також, має бути проведено дослідження вже існуючих навичок/компетенції у персоналу, наявні кваліфікаційні ресурси, інституційна основа і не в останню чергу очікуванні зміни від цього процесу. Щоб відповідати потребам сучасного ринку, перш за все необхідно скласти план дій, “стратегію”, яка б дала можливість створити базу на навчання у сприятливих умовах персоналу відповідних установ.

    Основні цільові групи:

    • Учасники: асоціації постачальників портових послуг, портові адміністрації, транскордонні та регіональні асоціації, які тісно співпрацюють з місцевими органами управління/адміністраціями.
    • Зацікавлені сторони: постачальники портових послуг, клієнти порту, профспілки, постачальники тренінгових та освітянських послуг, різного роду владні установи.
    • Прямі бенефіціарії: співробітники порту, роботодавці.
    • Інші: молодь, безробітні, жінки.

    Актуальність проекту для EUSDR і відповідна пріоритетна галузь:

    • PA1A: гармонізація в сфері освіти та сертифікації шляхом підтримки інформації та участі дунайських портів в процесі європейської модернізації в області внутрішнього судноплавства (річкового). Заходи: інвестування в освіту і робочі місця в навігаційній галузі Дунаю.
    • PA08: підтримка конкурентоспроможності підприємств за рахунок високоефективних навчальних та кваліфікаційних систем для персоналу.
    • PA09: інвестування в людей та їх навички по зміцненню співпраці між ключовими зацікавленими сторонами на ринку праці, в сфері освіти та наукових досліджень з метою розробки регіональних програм розвитку.

    Географічна зона діяльності проекту

    Діяльність в рамках проекту буде проводитись в Румунії, Україні та Республіці Молдова. Зона дослідження буде включати до себе спільноти дунайських портів і сектор портових послуг в цих трьох країнах. Документальна робота охоплюватиме всі країни з макрорегіону Дунай.

    Терміни реалізації діяльності в рамках проекту

    Початок: 01.02.2015 – Завершення: 30.10.2015

    Загальний бюджет проекту

    49 374,00 €